DOSTAWA NA TERENIE EUROPY

Zwroty Wymiany Reklamacje

 


ZWROTY

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient ma prawo do rozwiązania umowy 

na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu.

Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. 

Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie 

– ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.

Na przykład: konsument powinien jedynie przymierzać odzież, lecz nie powinien móc jej nosić.

 W związku z tym w okresie na odstąpienie od umowy konsument powinien obchodzić się z towarami i

 sprawdzać je z należytą starannością.

Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą 

za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające 

na zapoznanie się z rzeczą.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

 W celu rozpatrzenia Państwa ZWROTU prosimy:

  • wypełnić formularz zwrotu – POBIERZ

    • towar odesłać na adres:

 LIGARI PL- FAVIANA    BEDLNO 70  99-311 BEDLNO

  • do odsyłanego towaru prosimy dołączyć otrzymany wraz z nim dowód zakupu.

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Pieniądze zostają przekazane w ciagu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki z oswiadczeniem:

Należność zwracana jest zgodnie z formą metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
-płatność za pobraniem-zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu zwrotu
-płatność Shoplo – kwota zostanie przelana za pośrednictwem usługi Shoplo
-płatność kartą płatniczą –  zwrot pieniędzy na konto karty płatniczej
-płatność PayPal –  zwrot pieniędzy na konto PayPal
-płatność zwykłym przelewem –  zwrot pieniędzy na konto podane w formularzu zwrotu

Z procedury zwrotu towaru nie mogą skorzystać osoby, które nabyły towar na fakturę VAT, w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Ze względu na godziny pracy magazynu paczki z poczty odbierane są raz w tygodniu w piatek.


WYMIANY

Wymiany w sklepie Ligari.pl nie są realizowane. W celu otrzymania innego rozmiaru czy koloru należy dokonać zwrotu towaru zgodnie z obowiązującą procedurą odstąpienia od umowy i złożyć nowe, niezależne zamówienie.
Wyjątkowo po wcześniejszym m@ilowym uzgodnieniu i dopełnieniu przez kupującego wskazanych wytycznych dopuszczamy możliwość wymiany na zasadzie barteru. Taki proces trwa ok 10 dni.

REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie, jak również przebiegu realizacji Państwa zamówienia należy składać e-mailem.

W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji.

Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego-o jej wynikach poinformujemy droga e-mailową. 

O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne. 

Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

• naturalne zużywanie się odzieży;

• części wymienne

• uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.) 

  powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa,

  oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

• uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem;

• przebarwienia odzieży lub obuwia  przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce;

• wygoda odziezy czy też obuwia, przemakanie odziezy , obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).