Szukaj

Produkty

Kategorie

Kolekcje

Producenci

Brak wyników

Płatność przy odbiorze z obowiazkiem zapłaty

Konsekwencje nieodebrania przesyłki za pobraniem z obowiazkiem zapłaty

Sprzedawca -Ligari.pl

Klient -strona transakcji 

1. sprzedawca może domagać się od klienta zapłaty ceny towaru, kosztów pierwszej przesyłki oraz kosztów ewentualnej ponownej przesyłki, tj. może żądać należytego wykonania umowy sprzedaży

2. sprzedawca postępuje tak samo jak w pkt. 1, a dodatkowo domaga się także wynagrodzenia za poniesioną szkodę (koszt przesyłki zwrotnej), tj. żąda należytego wykonania umowy sprzedaży i naprawienia szkody wynikłej z nienależytego jej wykonania

3. sprzedawca może wezwać klienta do wykonania umowy sprzedaży z zakreśleniem terminu i zagrożeniem, że w razie bezskutecznego jego upływu odstąpi od umowy sprzedaży. Po upływie terminu i braku reakcji ze strony klienta sprzedawca składa klientowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży – w tym wypadku własność towaru “wraca” do sprzedawcy, a klient nie ma obowiązku uiszczenia ceny towaru. Umowa sprzedaży zostaje uznana za niebyłą a sprzedawca dodatkowo domaga się od klienta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania, czyli poniesionej szkody – w tym wypadku  będą to przynajmniej całe koszty przesyłki pobraniowej i zwrotnej , ale także inne koszty * związane z niewykonaniem zobowiązania przez klienta.

* koszt magazynowania -10 zl netto/doba

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów